Кафедра іноземних мов та інформаційно-комунікаційних технологій

Дводенний тренінг: «Комунікативні стилі» з психологом Петром Воробцем

Продовжуючи відпрацювання навиків ефективної комунікації зі студентами спеціальності «Бізнес-комунікації та переклад» Кафедра іноземних мов та інформаційно-комунікаційних технологій ЗУНУ провели дводенний тренінг на тему: «Комунікативні стилі». Цього разу запросили гостьового лектора-тренера психолога Петра Воробця.
✅ Стиль спілкування як загальний підхід до побудови стосунків із людьми залежить від багатьох чинників, зокрема 🟢від особливостей психології комуніканта (емоційності, стриманості, відкритості, відчуження тощо), 🟢його життєвого досвіду, 🟢моральної культури суспільства.
Комунікативна майстерність людини виявляється
  •  екзальтований, точний, відкритий, маніпулятивний, актуалізаторський та ін. стилі спілкування.
  • у культурі її мовлення,
  • умінні унеможливлювати конфлікт завдяки вибору адекватної певній ситуації, обставинам форми комунікативної поведінки.
Розглянули та опрацювали такі стилі спілкування:
  • авторитарний, демократичний, піддатливий, агресивний, драматичний, відчужений, альтруїстичний, спокійний,
Дякуємо тренеру за цікаву неординарну подачу матеріалу, а студентам за активну участь у дискусіях!