Продовжуючи відпрацювання навиків ефективної комунікації зі студентами спеціальності «Бізнес-комунікації та переклад» Кафедра іноземних мов та інформаційно-комунікаційних технологій ЗУНУ провели дводенний тренінг на тему: «Комунікативні стилі». Цього разу запросили гостьового лектора-тренера психолога Петра Воробця.
Стиль спілкування як загальний підхід до побудови стосунків із людьми залежить від багатьох чинників, зокрема від особливостей психології комуніканта (емоційності, стриманості, відкритості, відчуження тощо), його життєвого досвіду, моральної культури суспільства.
Комунікативна майстерність людини виявляється
- екзальтований, точний, відкритий, маніпулятивний, актуалізаторський та ін. стилі спілкування.
- у культурі її мовлення,
- умінні унеможливлювати конфлікт завдяки вибору адекватної певній ситуації, обставинам форми комунікативної поведінки.
Розглянули та опрацювали такі стилі спілкування:
- авторитарний, демократичний, піддатливий, агресивний, драматичний, відчужений, альтруїстичний, спокійний,
Дякуємо тренеру за цікаву неординарну подачу матеріалу, а студентам за активну участь у дискусіях!