Сила ясності та передчуття як квінтесенція бізнес-комунікацій
Сьогодні відбулася лекція-майстермайнд “Сила ясності та передчуття як квінтесенція бізнес-комунікацій”, яку провів керівник Центру лідерства ЗУНУ – Ігор Ревега.
Викликати бажання володіти інформацією – це мистецтво. Щоб його опанувати, одними з найважливіших є два моменти:
Anticipation → Створити атмосферу передчуття, бо саме вона захоплює та стимулює до дії.
Clarity → Відкрити силу ясності – сфокусуватися на основному, доносити суть без “води” та двозначності. Щоб знати куди ведеш, треба знати куди ідеш.
Студентам презентували унікальний закритий матеріал, який допоможе зробити бізнес-комунікацію в рази ефективнішою.
Дякуємо кожному з учасників та до нових зустрічей!
Щиро вдячні Людмила Крайняк за створення унікального середовища для росту, за можливість, прикладені зусилля.